BMW E21 316, 1979

 2010.07.23. 21:40

1998-ban kerültem a mostani tulajhoz, aki egy Citroen BX helyett vásárolt. Ekkorra már kicsit elhasználtak, a karosszériámon voltak kisebb sebek, de a nagy zakók elkerültek. A fényezésem matt, a belsőm koszos. Ma már a bontóban kötnék ki, de akkor még így rozzantan is kifizettek értem 180.000Ft-ot! Újrafényeztek, kaptam egy új jobb első sárvédőt, kitakarítottak és újra útra keltem. 2009-ben, mielőtt a teljes felújításom és a boldog nyugdíjas évek előkészületei elkezdődtek volna (OT vizsga) 460.000 Km mutatott az órám. Ezt már éreztem a difimben, búgott zúgott rendesen. 

Vissza egy kicsit az időben... 2003-ig napi használatban voltam, garázs nélkül, de nem hagytam magam! És lám, nem adtak el, hanem pihentettek egy garázsban egészen 2009-ig. Azt mondták itt az idő, felkészítenek OT vizsgára... 

Nemsokára folytatás.


 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://autokesemlekek.blog.hu/api/trackback/id/tr322171871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása