2009 augusztusában elkezdődött a szétszerelés, felújítás. Első lépésben a vázig visszabontottuk az autót, ekkor kezdtek előbukkanni a nem vár hibák. Szerencsére nem sok, de azért volt. A legkritikusabb helyzet a csomagtartóban volt, köszönhetően a megfáradt és egyébként elég rossz konstrukciójú gumikédernek. A víz gyakorlatilag zavartalanul jutott a csomagtérbe. Majd a képeken lehet látni.
Kiderült továbbá amit csak sejtettünk, szerencsére nem volt törött az autó. Nagy szó egy 30 éves autónál, 460eKm-el a háta mögött. Ez csökkenti a kiadásokat, nem kell gittet kapargatni, vázat helyrehúzatni... stb. És akkor egy pár fotó.
Nagyon az elején...
A motor még a helyén, ezzel nem foglalkoztuk eddig sokat, de kell...
A régebbi javítások nyomai, főleg a küszöbök eleje és a vízkivezető nyílások rozsdásodtak el.
Szép kilátások... a homlokfal igen gyászos képet mutatott.
Üresnek tűnik, de még mindig volt mit bontani.
Figyelembe véve az autó állapotát, a homokfúvás mellett döntöttünk, ami a következő bejegyzés lesz.