Stilo, a ló (IZG-420)

 2011.11.30. 19:46


Az első nullkilométeres autóm, csupa szép emlékkel és sok kilométerrel. 2003-ban vásároltam az Autóház Budaörsnél. Fehér, 3 ajtós, 6 légzsákkal. 2009 januárjában adtam el, 120eKm volt az órájában, vezetett szervizkönyvvel, számlákkal. 

2011. márciusában viszontláttam a használtautón, totálkárosra törve, 178.000 km-el ... :(

2011. november 30-án viszontláttam a használtautón, szépen megcsinálták és csak 94.000 km van benne... (a képen a rendszám nem látszódik, de felhívtam a kereskedést és megerősítették ez tényleg az IZG-420) 

A bejegyzés trackback címe:

https://autokesemlekek.blog.hu/api/trackback/id/tr233426833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása